Виберіть мову
Спілка Автоматизаторів Бізнесу (САБ)
У кошику немає товарів!

Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року

31.10.2018 р.

У жовтні 2016 року було випущено нову редакцію 2.0 програми «Бухгалтерії для України», яка є розвитком редакції 1.2, розроблена на сучасному інтерфейсі «Таксі» і містить ряд нововведень практично у всіх підсистемах обліку. Одночасно з випуском нової редакції 2.0 було оголошено про плани підтримки попередньої редакції 1.2 до кінця здачі звітності за 2017 рік (до кінця квітня 2018 року).

У зв'язку з надходили зверненнями від користувачів і партнерів про необхідність додаткового часу для завершення переходу на редакцію 2.0 для кастомізованих рішень користувачів інформаційним листом №2018-1270 від 25.04.2018 р було оголошено про платну підтримки редакції 1.2 програми «Бухгалтерії для України» до кінця 2018 року. У цьому ж інформаційному листі було повідомлено про плани припинення підтримки редакції 1.2 програми «Бухгалтерії для України» з 2019 року.

Статистика використання сервісу платній підтримки редакції 1.2 програми «Бухгалтерії для України» показала, що кількість користувачів цієї редакції досить мало і з кожним місяцем воно зменшується.

Тому справжнім листом ми підтверджуємо раніше опубліковані плани і заздалегідь інформуємо користувачів і партнерів про припинення підтримки (платною і безкоштовною) редакції 1.2 програми «Бухгалтерії для України» після закінчення здачі звітності за 2018 рік (з травня 2019 року).

Настійно рекомендуємо користувачам, які ще працюють в редакції 1.2 програми «Бухгалтерії для України», перейти на редакцію 2.0 даної програми.

Переваги редакції 2.0 програми «Бухгалтерії для України» над редакцією 1.2

Використання інтерфейсу «Таксі» з притаманними йому перевагами:

  • великий шрифт;
  • збільшене робочий простір;
  • нова система навігації: панель інструментів, панель відкритих вікон, меню розділів;
  • доступ до повнотекстовому пошуку, обраному, меню функцій і історії з будь-якого вікна;
  • зручний пошук в списках, управління пошуком;
  • можливість додати в обране як об'єкти (документи, елементи довідників та ін.), так і команди.

Можливість налаштування інтерфейсу програми відповідно до потреб і звичками користувача, в тому числі по аналогії з інтерфейсом редакції 1.2.

Використання функціональних опцій , які дозволяють очищати інтерфейс програми від невикористовуваних об'єктів (довідників, документів, звітів) певного функціоналу.

Передбачені опціональні налаштування наступного функціоналу:

  • облік розрахунків у валюті;
  • облік зворотної тари;
  • облік бланків суворого обліку;
  • ведення діяльності за договорами комісії;
  • ведення роздрібної торгівлі;
  • ведення виробничої діяльності.

Спрощено робота з банківськими документами . Новий документообіг руху безготівкових грошових коштів позбавлений дублюючих документів — платіжних ордерів.

В кадровому обліку оптимізований документообіг і реалізована можливість ведення спрощеного кадрового обліку. Автоматизований перехід з спрощеного кадрового обліку на повний.

Розширено можливості підсистеми розрахунку заробітної плати . Спрощено процедуру відображення нарахованої заробітної плати в обліку і оформлення виплати заробітної плати. Передбачено поділ процесу розрахунку / нарахування зарплати і формування проводок.

Додані звіти для управлінців . Звіти будуються по бухгалтерських проводках, але дані виводяться в зручній формі для управлінців і власників компанії.

Додана підсистема версіонірованія об'єктів , яка дозволяє відстежити зміну об'єкта (довідник, документ, регістр обліку) і при необхідності відновити дані.

Редакція 2.0 програми «Бухгалтерії для України» може працювати в різних режимах, починаючи від базового режиму на комп'ютері користувача і закінчуючи розміщенням в «хмарі» для роботи з планшетів і мобільних пристроїв.

Перехід з редакції 1.2 програми «Бухгалтерії для України» на редакцію 2.0

Всі користувачі програми «Бухгалтерії для України» можуть перейти на нову редакцію 2.0 в рамках поточної технічної підтримки:

  • користувачі ПРОФ версії — при наявності діючого договору ІТС;
  • користувачі Базовою версії — безкоштовно.

Перехід на актуальну версію програми редакції 2.0 здійснюється оновленням актуальної версії програми редакції 1.2 (на момент виходу даного інформаційного листа — 1.2.47), при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються (документи інформаційної бази, дані під час роботи на редакції 1.2, і їх проводки після поновлення зберігаються, доступні для перегляду, формування звітів та коригування). Користувачам, у яких встановлена ​​більш рання версія програми редакції 1.2, необхідно попередньо виконати оновлення конфігурації до актуальної версії (активувавши сервіс платного підтримки редакції 1.2).

+38 048 789 10 10
+38 067 789 10 10
zakaz-od@alpha-com.od.ua
Кошик
Кошик
У вашому кошику немає товарів