Виберіть мову
Спілка Автоматизаторів Бізнесу (САБ)
У кошику немає товарів!

FREDO припиняє підтримку Windows XP, Windows Vista і інших неактуальних версій операційних систем з 2019 року

13.12.2018 р.

Ми завжди турбуємося про наших клієнтів і намагаємося зробити безпечний продукт, який можна використовувати на різних операційних системах (ОС). Розуміючи, що іноді у наших клієнтів використовуються далеко не сучасні комп'ютери із застарілими і знятими з підтримки операційними системами, ми до останнього намагалися підтримувати такі ОС, як Windows XP, Windows Vista, Windows Server 2003 і т.п. Але розвиток інформаційних технологій, і, перш за все, підтримка, на високому рівні безпеки даних вносять свої корективи. Корпорація Microsoft вже припинила підтримку зазначених вище ОС, а з 2020 року року припиняє підтримку Windows 7 і Windows Server 2008. Для підприємства, яке подає електронну звітність, яке перейшло на електронний документообіг, одним з найважливіших аспектів ведення діяльності є захищеність електронних даних.І якщо ОС не підтримується розробником, а отже, не забезпечує надійний рівень захисту даних, потрібно переходити на нові сучасні ОС. За останній рік компанія ФРЕДО багато зробила для посилення безпеки даних при використанні наших сервісів — впровадження сучасних захищених серверів, підпис програмних файлів міжнародними сертифікатами безпеки, додаткові системи захисту проти несанкціонованого втручання. Наступний крок — зупинка підтримки роботи сервісів FREDO Звіт і FREDO ДокМен на неактуальних версіях Windows. З 1 січня 2019 року всі оновлення FREDO будуть налаштовані на роботу тільки на сучасних ОС, які офіційно підтримуються корпорацією Microsoft. На комп'ютерах зі старими ОС (Windows XP, Windows Vista, Windows Server 2003) програма більше не буде оновлюватися.а отже, не забезпечує надійний рівень захисту даних, потрібно переходити на нові сучасні ОС. 

Будь ласка, подбайте про своєчасне переході на одну з актуальних версій ОС Windows з встановленням всіх оновлень для систем безпеки. Нагадуємо, що один із засобів збереження даних - створення резервної копії програми. Налаштувати автоматичний процес створення архіву програми, резервного копіювання можна за допомогою Планувальника завдань . Для зменшення розміру архіву і збільшення швидкодії програми радимо створювати архіви документів за періодами і переносити їх до окремого від програми архіву. Бажано завжди мати кілька архівних копій, які зберігаються на різних носіях.

+38 048 789 10 10
+38 067 789 10 10
zakaz-od@alpha-com.od.ua
Кошик
Кошик
У вашому кошику немає товарів